کشمش آفتابی
نوشته شده توسط : شرکت فرتاک
کشمش آفتابی
با سلام خدمت دوستان عزیز و همراهان شرکت فرتاک ، امروز میخواهیم برای شما دوستان و همراهان عزیز درباره کشمش آفتابی توضیحاتی بدهیم.

کشمش آفتابی

کشمش آفتابی به میوه گفته می شود که از انواع مختلف انگورهایی رسیده تولید می شود، به صورتی که انگور را به طور مستقیم در زیر آفتاب و بدون هیچ افزودنی به آن پهن می کنند تا خشک شود و بر اثر خشک شدن به رنگ قهوه ای در می آید.

یکی از بهترین کشمش های که میتوان از میان انواع کشمش ها به آن اشاره کرد کشمش بی دانه می باشد که دارای ویتامین D و هورمون استروژن می باشد که برای بدن بسیار مفید است.و همچنین استفاده از کشمش نه تنها که باعث خرابی دندان ها نمیشود بلکه برای سلامتی لثه و دندان ها بسیار مفید می باشد.

 

کشمش آفتابی





:: برچسب‌ها: , کشمش , کشمش چیست؟ , کشمش آفتابی , انواع کشمش , خواص کشمش برای سلامتی , افزایش قوای جنسی , کشمش برای افزایش قوای جنسی , فروش کشمش ضایعاتی , کشمش ضایعاتی , کشمش پلویی , فروش کشمش , کشمش سرکه ای , خواص کشمش , کشمش صادراتی , کشمش شیره , قیمت کشمش , قیمت کشمش ضایعاتی , انواع کشمش ضایعات , ضایعات کشمش , کشمش آفتابی , کشمش طلایی , کشمش صادراتی , انواع کشمش , بهترین کشمش , فروش کشمش آفتابی ,
:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: